
(Willab Garden AB:n nimi tekstissä: WG) Huomaathan, että WG:ltä tilaaminen tarkoittaa kaikkien alla olevien ostoehtojen ja takuulupausten hyväksymistä.
Maksaminen
Lasku
Maksuehto on 10 päivää netto sillä ehdolla, että saamme oikean henkilötunnuksen tai y-tunnuksen ja asiakas arvioidaan luottokelpoiseksi. Mikäli tilauksen arvo 0–5 000 €, maksu on mahdollista suorittaa laskulla. Mikäli tilauksen arvo on 5 001–20 000 €, tulee aina puolet tilauksen arvosta maksaa ennakkomaksuna. Loput 50 % voi suorittaa laskulla. Teemme tavallisen luottokelpoisuuden arvioinnin. Willab Garden pidättää aina omistusoikeuden myytyihin tavaroihin, kunnes koko maksu on suoritettu. Myöhästyneestä maksusta perimme viivästyskoron, joka on tällä hetkellä 0,62 % kuukautta kohden, sekä lakisääteisen viivästysmaksun. Lasku lähetetään ensisijaisesti ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen toimituksen jälkeen tai vaihtoehtoisesti postitse.
Osamaksu ja kortti
Yhteistyössä Klarna kanssa tarjoamme 6-36 kuukauden osamaksuvaihtoehdon ja korttimaksu, maksa miten haluat. Lue lisää
Ahvenanmaa
Alv-sääntöjen vuoksi pyydämme sinua siirtymään ruotsalaiselle kotisivullemme. www.willabgarden.se
Pga. moms-regler kan vi inte sälja från vår finska sajt/sida till dig som bor på Åland. Vi hänvisar dig till vår svenska hemsida www.willabgarden.se
Henkilötiedot
Willab Garden käsittelee kaikkia henkilötietoja luottamuksellisesti ja käyttää niitä vain luottokelpoisuuden arvioinnin yhteydessä ja ottaessaan yhteyttä sinuun asiakkaana.
Myynti alaikäisille
Emme tee sopimuksia alaikäisten kanssa (alle 18 vuotta) ilman holhoojan lupaa.
Toimitusehdot
Toimitusajat
Varastotuotteet lähetetään yleensä 1-5 työpäivän sisällä. Kuljettaja tarvitsee sen jälkeen noin 3–5 työpäivää tilauksen toimittamiseen. Korkeasesongin aikana toimitusaika voi olla hieman pidempi suuren tilausmäärän vuoksi. Toimitusaika ilmoitetaan tilausvahvistuksessa. Jos haluat tehdä jälkeenpäin muutoksia ilmoitettuun toimitusviikkoon, lisätään aina uudelleenvarausmaksu 100 € - joista asiakas itse vastaa. Toimitusaika ilmoitetaan tilausvahvistuksessa. Jos Willab Garden AB ei voi toimittaa tilausta sovitussa ajassa, ilmoitamme sinulle viivästymisestä, ja saat uuden toimitusajan.
Käsittelymaksu
Kaikkiin tilauksiin lisätään käsittelymaksu. Maksu jakautuu seuraavasti:
Alle 400 €.................9,50 €
Yli 400 € ................19,50 €
Toimitus kuorma-autolla
Suuremmat tavarat toimitetaan kuorma-autolla tontin rajalle. Arvioidulla toimitusviikolla, joka lukee tilausvahvistuksessasi, tehdään kuljetussuunnitelma. Sen vuoksi on tärkeää, että olet valmis ottamaan toimituksen vastaan ilmoitetulla viikolla, muuten veloitamme uudelleenreititysmaksun, joka on 100 €. On tärkeää, että olet ilmoittanut puhelinnumeron, josta sinut voidaan tavoittaa ma-pe klo 7.00–20.00. Toimitus tapahtuu yleensä arkipäivisin, mutta korkeasesongin aikana toimitus voi tapahtua myös pyhäpäivinä. Kuljettaja ottaa sinuun yhteyttä viimeistään päivää ennen toimitusta ilmoittaakseen, millä aikavälillä tilaus saapuu. Toimituspäivän määrittää kuljetusliike ja siihen ei WG voi vaikuttaa. Maksat itse nosturiautoista ja erikoisautoista aiheutuvat ylimääräiset kustannukset tai muut kustannukset, jotka eivät kuulu tavalliseen autoreittiin.
Tärkeää! Sinun vastuullasi on, että olet antanut oikean puhelinnumeron, olet tavoitettavissa ja voit vastaanottaa toimituksen arvioituna toimitusaikana, kun kuorma-auto saapuu. Muussa tapauksessa veloitamme lisäksi 100 euron peruutusmaksun.
Varmista, että tie on kuljetuskelpoinen, Jos et ole varma, onko tie tavaroiden purkamispaikalle ajokelpoinen, ota yhteyttä meihin viimeistään kahden päivä kuluttua tilauksesi tekemisestä. On sinun vastuullasi tarkistaa, onko tie täysin ajokelpoinen ajoneuvoillemme. Voimme myös toimittaa tuotteet jollekin toiselle purkupaikalle, josta asiakas itse noutaa tuotteet. Tarkempia tietoja ks. Toimitus. Jos sitä ei ole tarkistettu, veloitamme 100 €:n kuljetusmaksun. Jos kyseessä on erityisauto / -kuljetus, tämä hinta veloitetaan asiakkaalta. Logistiikkaosasto laskee kustannukset ja ilmoittaa ne asiakkaalle ennen tilauksen eteenpäin viemistä.
Viivästyneet toimitukset
Tietyistä olosuhteista johtuvat meistä riippumattomat viivästykset kuten (tuotanto alihankkijoiden luona, toimituskonfliktit, onnettomuudet, lakot jne) kiireellinen kausi saattaa joskus aiheuttaa viivästyksiä. Koska saat arvioidun toimitusviikon, suosittelemme, että varaat asentajan muutaman viikon marginaalilla, jotta varaudut siihen, että teillä on kokonainen toimitus eikä tuotteita puutu. Lain mukaan meillä on oikeus lähettää korvaavia tuotteita, jos jotain puuttuu tai tuote on virheellinen tai vahingoittunut, eikä se siten kompensoi näistä aiheutuvia kustannuksia. Jos teidän koko toimituksenne viivästyy (suhteessa arvioituun toimitusviikkoon) käytämme ennalta määritettyä hinnanalennusta toimitusviivästyksissä - kuluttajansuojalain mukaan, kuten alla on esitetty:
1 viikon viive ei kompensoi hinnanalennusta.
2-3 viikon viive merkitsee 1% hinnanalennusta tilausarvosta.
4 viikkoa tai enemmän, 2% hinnanalennusta tilausarvosta.
Hinnanalennus ei koske jaettuja toimituksia, täydennystoimituksia tai varaustoimituksia.
Toimitus saarille
Jos toimitusosoite on saarella, johon ei ole pysyvää yhteyttä, toimitetaan lähetys mannermaalla olevaan satamaan. Liikennelaitoksen tielautat luetaan pysyväksi yhteydeksi. Jos et ole varma, mitkä ehdot koskevat juuri sinua, ota yhteyttä kuljetusosastoomme soittamalla numeroon 09 61500360.
Paketit
Tietyt pienemmät tilaukset, joiden enimmäispituus on 1,5 m, toimitetaan ilmoittamasi toimitusosoitteen lähellä olevaan noutopisteeseen. Kun tilaus on noudettavissa noutopisteestä, saat ilmoituksen tekstiviestitse, sähköpostitse tai kirjeitse. Voit hakea toimituksen silloin, kun se sinulle sopii, kuitenkin 14 päivän sisällä. Tilauksen noutajan tulee olla toimitusosoitteessa ilmoitettu henkilö. Pienemmissä tilauksissa pidätämme oikeuden toimittaa lähetyksen kirjeenä suoraan postilaatikkoon valitsemanne postitoimipaikan sijaan.
Rahtimaksut - suoraan kotiosoitteeseen
Mikäli haluat toimituksen suoraan kotiosoitteeseen, pätee alla olevat rahtimaksut. Rahtimaksut on jaettu eri vyöhykkeisiin postinumeroiden mukaan. Rahtimaksun lisäksi tulee aina käsittelymaksu 19,50 €.
HUOM! Mikäli tarvitset apua lastin purkamiseen suosittelemme jotain seuraavista vaihtoehdoista, jolloin asiakas vastaa mahdollisista kustannuksista:
- Mikäli sinulla on mahdollisuus käyttää trukkia tai traktoria, helpottaa se luonnollisesti lastin purkamista
- selvitä onko esim. paikallisella rakennusfirmalla, puutavaramyyjällä tai vastaavalla mahdollisuus purkaa kuorma ja toimittaa tuotteet kotiisi. HUOM! Tarkista tällöin myyjän kanssa toimitusosoite.
- sovi paikan päälle 2-4 henkilön kantoapua
Postinumerovyöhykkeet

Rahtimaksut Suomessa
